Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies.

Ik ga akkoord
Cannes Lions 2017: het jaar dat de hand in eigen boezem ging

Laatste blogposts

Cannes Lions 2017: het jaar dat de hand in eigen boezem ging

Lees meer
Peter Lissens

Cannes Lions 2017: het jaar dat de hand in eigen boezem ging

Nu het stof in Cannes is gaan liggen na de laatste juryberaadslaging en na de laatste prijsuitreiking, weegt de kater hier en daar wat zwaarder door dan andere jaren.  Thema’s als equal pay, gendergelijkheid en het onontkoombare ‘un-stereotyping’ zetten bureau’s en adverteerders onder druk. Mensen als Antonio Lucia, CEO van Hewlett Packard, maakten zich bijzonder kwaad over het gebrek aan doortastendheid en de onwil om de eigen augiasstallen uit te mesten. En verscheidene zwaargewichten stelden het businessmodel van reclamebureaus en zelfs het festival én z’n gaststad Cannes ter discussie.

Peter Lissens

Cannes Lions 2016: 10 Key take-aways

Wat ons het meest is bijgebleven van de Cannes Lions, is de nog exponentieel toegenomen veelheid aan werk dat er te bekijken, te beluisteren en te voelen en te horen viel. Alle zintuigen werden ingezet. Virual Reality was alomtegenwoordig. Zij het dan vooral – om het in Olympische termen uit te drukken, als ‘demonstratiesport’.

Invisible Puppy

Google selecteert Invisible Puppy in de TOP 20 meest belovende agencies

Het jonge en getalenteerde team bij Invisible Puppy is bijzonder enthousiast dat ze door Google geselecteerd zijn voor het exclusieve Google Elevator Business Programma. Google biedt met dit programma enkel de allerbeste agentschappen een individuele coaching aan, zodat ze de komende jaren zowel duurzaam als zeer kwalitatief verder kunnen groeien.

Invisible Puppy

Wat is Marketing Automation?

Van alle verschillende types van marketing technologieën die er momenteel bestaan, is Marketing Automation (MA) één van de meest besproken van 2015 in het Belgische marketinglandschap. Dat deze trend zich in 2016 gaat verderzetten, is een ’no brainer’. Bovendien is Marketing Automation ‘mainstream’ gegaan. Daarmee bedoel ik dat de meeste bedrijven en organisaties er interesse in tonen of volop aan het implementeren zijn.

Invisible Puppy

Why SEO is so freaking hard.

Scoren in Google is hard werk. Niemand kent de steeds veranderende regels en wie bovenaan wil staan moet vandaag authentieke en waardevolle content creëren. Als je een echte SEO specialist wil worden, moet je bereid zijn de nodige tijd en energie te investeren in de toekomst van je site.

Invisible Puppy

7 essentiële vragen over een editorial calendar die iedereen zich moet stellen

Elk zichzelf respecterend bedrijf dat bezig is met moderne online marketing is overtuigd van het belang van content marketing, het maken van een content marketing plan, en het online beschikbaar stellen van content.